EEG ve MR çekimi hikayesi

 

13 nisan gecesi ahmetin uyumaması gerekiyor sabah EEG çekimi var ve uykusuz getirmemizi istediler.

Artık sabaha kadar uyumadan oyun oynayarak falan bekledik sabah bir ara asafın gözleri baymaya başladı uyuyacak. Tabi yeni ilginçlikler yaparak uyutmadık onu da kardeşine arkadaşlık ediyor. Sabah 7 de çıktık evden erkenden yolda ikiside uyanık. yaklaştıkça ben yalandan esniyorum. Ahmet baba uyuyacak diyor:) amacım onalrı uyutmak. Asaf dayanamadı uyudu. Ahmet uyumuyor. Hastanenin arka bahçesine geldiğimzide ahmetinde annenesinin kucusunda uyuya jkalmaya başladığını anladım. EEG deki kızın yanına gittim. saat 8.30 9 da randevumuz var dedim. isterseniz hemen getirin ben kabloları bağlayayım o uyusun dedi. Gittim aldım geldim ahmet uyuyor. Aasaf uyanık. Annesi yatağa koydu. Biz dışarda bekliyoruz. tabi ses olmaması lazım uyanır falan. koridorda bir granit karo var. Geçenler üzerine basınca tak ses çıkıyor. Neyse şükür tamamlandı. Ordan 15 nisan MR öncesi anestezi muayenesine gittik. 4.kişi olarak yazıldım. İyi sıra gelir birazdan derken, serviste yatan hastalar, falanın yakını içeriye bir türlü giremedim. bekleyen sayısı 30 oldu. İçeri girdim doktora bağırdım. Sonra alttan aldım. Bir başkası bağırmada ölçüyü kaçırdı. O da haklı kardeşin 2 saatte bir kişi içeri giremedi.

Anestezi de tahlil falan gerekiyormuş. bize MR personeli bi işey söylememişti. Sıramız gelince içerde öğrendik. Biyokimya ve PTT testi istendi hadi çocuk bölümüne ordan girişler yap, kanları ver. Kan vermede bayağı sıra oluyor alllahtan lösemiler beklemeden alınıyor. çocukları eve getirdim.

2.30 gibi sonuçlar çıkacak. beklemesinler. aldım sonuçları tekrar anesteziye gittim başka doktor yazdı sonuçları tamam dedi. Kime sordum bilmiyorum MR çekimi aç veya tok mu olacak dedim o da kağıt verdiler mi yok deyince o zaman fark etmiyor dedi. gittim.

15 nisan sabahı geldik önce hematoloji servisinde Nevin hemşireden kanül açması için ricada bulunduk sağolsun kırmadı bizi. Kanulü açtı ahmet” bir daha buraya gelmek istemiyorum” desede . Nevin hanım ahmette damar problemi olduğundan en iyi damar yolunu açıyor sağolsun. Danmar yolu önemli sorun. ordan  MR servisine kağıtları verdik. yaş sırasına göre alıyorlar. Beklerken annesi çocuklara bi şeyler al yesinler dedi. Ama içeriye sor bi mahsuru var mı diye. Yok dedim bende o sor deyince tamam dedim . içeri girdim. söyledim doktor ne dese iyi olmaz kardeşim bi şey yemeyecek. gece yedirdiniz mi? yaniş dedim sabaha kada rsüt içer çocuklar. sor dedi. ne kadar içmiş olmazsa sizi alamayız. iyi de neden bana söylemediniz. söylemiş olmalıyız dediler. haydaaa!

hanıma gittim sordum. allahtan ben gece süt vermedim içimde şüphe olduğundan …hay allah nasıl seviniyorum.

Ya sormasak

onlarda nasıl olsa söylemişiz varsaysalar. ve

ardından anaestezide yutkunma refleksi çalışmayan çocuk. yediklerini nefes borusuna kaçırsa ve allah korusun.

kim hesap vercek.

insan hayatı bu kadar ucuz bu memlekette!!

ardından MR çekimi için odaya girdi annesiyle ahmet. anestezi yapılınca “anne galiba ben bayılıyorum” demiş.

35 dakika falan sürüyormuş annesini de çıkardılar. bekliyoruz. asafla ilgileniyorum asaf gidelim diye sıkıiştırıyor. 35 dakika geçince insan kaygılanıyor ah çıktı ha çıkacak.

ardından 40 dakika gibi bağırdılar. Ahmet şahinin annesi. ahnım gitti ahmeti getirdi. 1 saat burda bekleyin bi şey olurmu diye beklettiler.

Tabi ahmet yavaş yavaş geliyor kendine.

sonra gittik..

eeg cumaya, MR 20/4/2010 a tarih verdi sonuç için.

aldık ve bugün 23 nisan

haftaya aşı testleriyle bu sonuçlar muyeneye gün alınarak sunulacak.

ondan sonra ilk 6 ay tekrar etmemesi gerek, sonra da lenfomalarda 2 yıl tamamlanmadan garanti yok. yani lenfomalar geç nüksedebiliyormuş.

bekleyeceğiz.

Bugün mustafanın babası aradı.İpek adında bir çocuğun nüksettiğini hastalığının ve neticede iki gün önce öldüğünü ve Tekirdağda gömüldüğünü söyledi..

belliki morali bozulmuş. Mustafanın 3 ayı geçti ilaç kesileli.

kaygılanması normal

benim gibi.

ama  yapacak ne var ki.

allah korusun çocukları.

hadi iyi geceler. saat 01.12

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

